Nieuws

2 nieuwe functies om u nog beter van dienst te zijn

Nieuw bij Edenred

Bij Edenred is passie voor de klant een van onze 5 fundamentele waarden, die onze teams elke dag opnieuw motiveren. We streven ernaar onze diensten voortdurend te verbeteren om uw behoeften en die wan uw medewerkers te begrijpen, erop in te spelen en u kwaliteitsoplossingen aan te bieden.

Met dit in gedachten hebben we onze telefonische openingstijden voor uw medewerkers en de snelheid waarmee tickets beschikbaar worden gesteld, uitgebreid.

Nieuwe openingstijden voor onze klantenservice

Praat met een mens, iemand die de tijd neemt om naar u te luisteren en uw probleem op te lossen. Ja, zelfs in 2024 is dat nog steeds essentieel. Daarom zijn onze klantenservicemedewerkers nu op werkdagen telefonisch bereikbaar van 7.30 tot 20.00 uur voor uw medewerkers.

Bovendien hebben we onze interactieve stemserver vereenvoudigd, zodat uw medewerkers die dat nodig hebben gemakkelijker hun weg kunnen vinden in de aangeboden serviceopties en, indien nodig, sneller een medewerker van de klantenservice aan de lijn krijgen.

24/7 kaart-opladingen

Voortaan kunt u uw bestellingen online plaatsen (direct op MyEdenred of per bestelbestand) en kunnen nu de Edenred-kaarten van uw werknemers 7/7 worden opgeladen (afhankelijk van uw contractuele betaalmethode), en zelfs tijdens het weekend en op feestdagen.

Bovendien informeren we hen ook rechtstreeks via e-mail, waarbij we gezonde lunchideeën en lokale winkels voorstellen.

 

Steeds gemakkelijker, steeds dichterbij. Dat is onze passie voor onze klanten.