Overheidsdiensten

Marktleider in extralegale voordelen voor overheidsdiensten

Welke extralegale voordelen voor de publieke sector?

Personeelsleden en ambtenaren van de publieke sector kunnen genieten van maaltijdcheques, ecocheques, cadeaucheques, … aan dezelfde voorwaarden als het personeel in de privésector.

Vandaag stelt Edenred 5 makkelijk invoerbare oplossingen voor de actoren van de publieke sector voor.

Met onze oplossingen geeft u uw medewerkers tot 2000 euro netto extra koopkracht per jaar bij het grootste netwerk van lokale handelaars en op talrijke e-commerceplatformen. Daarnaast kunnen ze gebruikmaken van exclusieve kortingen, goed voor een besparing tot 1500 euro per jaar. En het beste van al? U laat hen zien dat u hen waardeert.

Edenred, de enige Belgische uitgever van cheques met een speciaal team voor overheidsinstanties, vindt het erg belangrijk dat de teams bij gemeenten, OCMW’s en openbare instellingen zich goed kunnen voelen.

Waarom kiezen voor Edenred, partner van de overheid?

  • Een speciale afdeling voor de overheidsdiensten, uniek in België
  • Een dynamisch en ervaren team
  • Hulp bij het opstellen van uw bestek
  • Een vlot en eenvoudig beheerplatform
  • Een klantendienst op uw maat
  • ISO 9001 & conform de AVG
5 gebruiksvriendelijke oplossingen voor de overheid

5 gebruiksvriendelijke oplossingen voor de overheid

De Edenred-kaart: 4 oplossingen in 1

  • Met Edenred Maaltijd kunnen uw medewerkers gezonde voeding kopen bij winkels in hun buurt.
  • Met Edenred Eco moedigt u hen aan om milieubewust te consumeren.
  • Met Edenred Geschenk laat u zien dat u hen waardeert, want ze kunnen zelf een cadeau kiezen dat ze leuk vinden.
  • Met Edenred Sport & Cultuur toont u dat u hun mentale en fysieke gezondheid belangrijk vindt.

Maar er is meer!

  • Als u voor Edenred kiest, krijgen uw medewerkers ook toegang tot Edenred Voordelen. Dankzij dit platform met kortingen en voordelen besparen ze flink op hun dagelijkse aankopen.
Neem contact met ons op!

Onze oplossingen spelen in op 5 grote uitdagingen

  • Optimaliseer uw loonkosten
  • Maximaliseer de koopkracht van uw personeel
  • Verhoog het welzijn van uw personeel
  • Steun de lokale economie
  • Draag bij tot de ecologische transitie

Wilt u ons een bestek sturen? Wenst u hulp bij de opstelling ervan?

Neem contact met ons op!
https://api.edenred.be/thumbor/O1xEZVOJKo_nuE3n6xtWPfIZYRM=/fit-in/1024x/--/uploads/2021/04/GettyImages-dv1954035.jpg

Interesse in oplossingen voor uw burgers?

Onze sociale oplossingen

Tips & advies

Hier leest u in een notendop de vragen die andere werkgevers zich ook hebben gesteld.

Lees onze FAQ
  • Bij de overheid worden de lonen bepaald door loonschalen. Het loon van elk personeelslid evolueert naargelang van zijn geldelijke anciënniteit, maar kan aangevuld worden met extralegale voordelen.

    Extralegale voordelen zijn voordelen die aan personeelsleden worden toegekend naast hun loon.

    Het belangrijkste extralegale voordeel blijft het Edenred Maaltijd. Dit voordeel valt erg in de smaak bij werknemers en maakt tot 1/3 van het maandelijkse voedingsbudget van een huishouden uit.

    Hoewel sommige voordelen zoals maaltijdcheques vaak aan personeelsleden worden toegekend, kan de toekenning van andere voordelen van functie tot functie verschillen.

    Zo kunnen werkgevers uit de overheidssector hun personeel andere producten toekennen die deel uitmaken van het portfolio van extralegale voordelen, zoals Edenred Eco, Edenred Geschenk, Edenred Sport & Cultuur, of een toegang tot Edenred Voordelen, die werknemers eveneens extra koopkracht bieden.

  • De oplossingen die Edenred aanbiedt (Edenred Maaltijd, Edenred Eco, Edenred Geschenk, Edenred Sport & Cultuur en Edenred Voordelen) kunnen aan werknemers in overheidsdienst worden toegekend onder dezelfde voorwaarden als aan werknemers in de privésector.

    Deze voorwaarden zijn bij wet vastgesteld. Ontdek de betreffende wetsuittreksels in onze bibliotheek.

    Wanneer u er zeker van bent dat u aan de toekenningsvoorwaarden voldoet, moet u dit bespreken binnen het bevoegde onderhandelingscomité.

  • Hieronder vindt u een lijst van de voornaamste documenten die in een offerteaanvraag en/of een bestek aan een inschrijver kunnen worden gevraagd.

    Offerteformulier
    Prijslijst
    Uittreksel uit het strafregister
    Volmacht gepubliceerd in het Staatsblad
    Omzet van de afgelopen drie jaar
    Erkenning (voor maaltijdcheques en ecocheques)
    Verzekeringen (BA, bescherming van werknemers)
    Lijst van referenties van klanten en/of soortgelijke opdrachten
    Lijst van onderaannemers waarop in het kader van de opdracht een beroep wordt gedaan
    AVG-beleid
    Statuten van de vennootschap
    RSZ-attest
    Btw- en belastingattest
    Attest van niet-faillissement

Meer dan een leverancier van extralegale voordelen

Ontdek onze Openspace-blog.

  • Een echte hr-partner

    OpenSpace is uw tweemaandelijkse inspiratiebron voor alles wat met hr te maken heeft. Met tal van tips en technieken voor een ontspannen vorm van leidinggeven.

    Ontdek OpenSpace