Werknemers

Kies voor mobiel betalen met Edenred!

In restaurants en bij uw lokale winkels

Mobiel betalen met Edenred via smartphone en smartwatch

Krijg jij voortaan ook een Edenred-kaart van je werkgever?  Dat is goed nieuws!

Zijn je dagen thuis al even druk als op het werk? Vergeet vooral niet om elke dag even te genieten, want iedereen verdient zo nu en dan een pauze. Een financieel extraatje komt dan altijd van pas. Het is namelijk een mooi duwtje in de rug om goede gewoontes aan te nemen, van gezond eten tot ecologisch consumeren of gewoon eens lekker ontspannen. En dat is precies wat wij bieden met Edenred Maaltijd, Edenred Eco, Edenred Geschenk en Edenred Sport & Cultuur.
Doe jezelf op om het even welk moment een plezier met de Edenred-kaart – elke dag weer.
Of ga een stap verder en maak gebruik van onze uitgebreide tools en diensten voor een nog betere ervaring.

Afspraak in je MyEdenred-account!

Ik ga ervoor
Gegeven om uit te geven

Gegeven om uit te geven

Bij Edenred boosten we jouw koopkracht met al onze oplossingen, zoals oma je glimlach boost.

Extralegale voordelen die zorgen voor extra gelukkige werknemers

Ontdek het hier

Uw beste kaart

Al uw Edenred-oplossingen op één kaart

Uw beste kaart

5 in 1

Edenred Maaltijd, Edenred Eco, Edenred Geschenk, Edenred Sport & Cultuur en Edenred Consumptie – allemaal verzameld op één kaart.

Snel

Bespaar tijd aan de kassa dankzij onze contactloze betaaltechnologie.

Online

Met behulp van de codes op de achterzijde van je kaart kun je ook online aankopen betalen.

Edenred betalen

Diensten die je het leven vergemakkelijken

Diensten die je het leven vergemakkelijken

In een oogwenk en op elk moment:

  • Beheer je persoonlijke informatie.
  • Raadpleeg je saldo.
  • Bekijk je transactiegeschiedenis.
  • Zoek handelszaken in de buurt.
  • Kies je nieuwsbrieven.
  • Profiteer van aanbiedingen.
  • Neem eenvoudig contact op met de helpdesk.
  • Lees onze nieuwtjes en artikels over de laatste trends.
Ik wil meer weten

Enkele cijfers

Bron: tevredenheidsenquête bij gebruikers (2016)
  • 98%

    waardeert de diensten van Edenred

  • 98%

    is tevreden tot heel tevreden over zijn MyEdenred-gebruikerszone

  • 99%

    vindt de Edenred-kaart gebruiksvriendelijk

  • 80%

    van de gebruikers zou Edenred aanbevelen

Tips & advies

Hier lees je in een notendop de vragen die andere gebruikers zich hebben gesteld.

Heb je nog andere vragen?

Raadpleeg de FAQ
  • Je moet je kaart eerst activeren. Pas dan kun je ze gebruiken.
    Mogelijk heeft je werkgever je kaart al in jouw plaats geactiveerd. Dat kun je nagaan op MyEdenred. Klik daarvoor op de knop ‘Mijn kaart beheren’.
    Als het scherm ‘Mijn kaart activeren’ verschijnt, moet je je kaart zelf nog activeren. Geef daarvoor het nummer van je kaart en je rijksregisternummer in. Klik daarna op ‘Bevestigen’. Je kaart staat nu geregistreerd als ‘Geactiveerd’.
    Verschijnt het scherm niet? Dan is je kaart al geactiveerd. Je kunt de status van je kaart steeds checken.

  • In geval van diefstal of verlies moet je je kaart onmiddellijk blokkeren. Ga daarvoor naar je Persoonlijke Webruimte op MyEdenred.be of bel naar het nummer 02/702.20.02. Opgelet: dit proces is onomkeerbaar en je kaart wordt onbruikbaar.
    Afhankelijk van je statuut (werknemer of uitzendkracht) wordt er een nieuwe kaart aangemaakt en opgestuurd.
    We verlengen de geldigheid van je elektronische cheques met tien werkdagen en je saldo wordt automatisch overgezet naar je nieuwe kaart.
    Meer info vind je op onze helppagina.

  • Edenred biedt je de mogelijkheid om je Edenred Maaltijd, Edenred Eco en Edenred Consumptie die binnen 3 maanden na hun vervaldatum verlopen zijn, opnieuw te activeren voor een periode van 3 maanden. Bijvoorbeeld: een saldo van €100 aan Edenred maaltijdcheques is verlopen op 01/01/23, het is mogelijk om deze tot en met 31/03/23 te reactiveren voor een periode van 3 maanden. Let op: je kunt ze maar één keer reactiveren.
    Om uit te vinden hoe je dit doet, ga je naar onze helppagina.

  • Je kunt het saldo van je elektronische cheques op verschillende manieren raadplegen:

    • via je Persoonlijke Webruimte op MyEdenred.be;
    • via de gratis mobiele app MyEdenred;
    • telefonisch op het nummer 02/702.20.02 (nationaal tarief);
    • via sms (stuur SALDO + je kaartnummer naar het nummer 3621 – € 0,15 per verstuurde en ontvangen sms);
    • op de meeste kastickets;
    • op de betaalterminal indien je saldo ontoereikend is.