Deze nieuwe campagne benadrukt dat de nodige erkenning krijgen belangrijke veranderingen in gang zet en onthult de langetermijnimpact die waardering kan hebben op ons privé- en beroepsleven.
Als bedrijf heb je de mogelijkheid om de waarde van waardering in te zetten om zowel je medewerkers als je bedrijfscultuur te transformeren.
Door een waarderingscultuur te stimuleren, creëren we mogelijkheden voor meer verbondenheid, betrokkenheid, doelgerichtheid en saamhorigheid op de werkvloer.
Ontdek Edenred EngagementOntdek de waarde van waardering
Het is waardevol voor zowel de gever als de ontvanger.
Waardering heeft onmiskenbare voordelen voor ons collectieve welzijn, voor onze eigen prestaties en die van het bedrijf, en voor de samenleving en de wereld waarin we leven.
En de bewijzen zijn er. Onderzoeken van de Haas School of Business tonen het volgende aan:
Door zo goed mogelijk in te spelen op de behoeften van de werknemers, door de principes van de behoeftepiramide van Maslow toe te passen.
De alles-in-één Edenred Engagement oplossing is gebaseerd op een diep inzicht in de menselijke behoeften. Ze komt tegemoet aan alle niveaus van de behoeftenpiramide en houdt zelfs rekening met de behoefte aan waardering, wat het verschil maakt voor een bedrijf dat zijn werknemers op elk moment betrokken wil houden.
Ontdek Edenred Engagement